.
.
.
.
.

Case românești - arh. Liliana Chiaburu


Câteva dintre casele pe care le-am proiectat în ultimii ani.

.


 Notariatul din Periş, Ilfov

Notariatul din Periş, Ilfov

Casă la Gogeasca, Prahova

Casă la Dudu (comuna Roşu), Ilfov
.

Pentru comenzi:
arh. Liliana Chiaburu 0753/02.96.02
.
.
.

Un comentariu:

  1. Buna ziua D-na Liliana!
    Apreciez foarte mult ceea ce faceti.
    Avem o arhitectura foarte frumoasa,din pacate oamenii nu sunt incurajati sa construiasca in stilul traditional romanesc.Imaginati-va ce frumos ar fi satul romanesc,daca atunci cand se elibereaza tot felul de autorizatii de constructie PUZ,etc.s-ar tine seama de specificul zonei.Eu nu am studii de specialitate,de fapt nu am decat 10 clase si profesionala.Daca ar tine de mine nu as elibera autorizatiile respective decat daca s-ar respecta specificul traditional al zonei.Ma uit cum se construiesc tot felul de monstruozitati,fara nicio legatura cu satul romanesc,traditiile noastre,etc.Daca as avea posibilitatea mi-as face o casuta traditionala cu prispa,la fel cum aveau bunicii.Pana atunci,caut pe internet sa vad daca mai sunt oameni care construiesc case noi traditionale.Asa am dat de dumneavoastra.Sa va ajute Dumnezeu sa ridicati cat mai multe asemenea "nestemate"Romanesti!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.